Product was successfully added to your shopping cart.
0item(s)

Vaša košarica je prazna

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne HANT - Razprodajni center Slovenije so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Opredelitev pojmov

    1. ponudnik je HANT - Razprodajni center Slovenije
    2. uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
    3. spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne HANT - Razprodajni center Slovenije (https://www.razprodajnicenter.si/), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

    1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
    2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
    3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev 
    4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
    5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
    6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
    7. način plačila in dostave
    8. časovno veljavnost ponudbe
    9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
    10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki za stike s kupci


Postopek nakupa

Pričetek postopka nakupa je, da uporabnik izdelek poda v košarico s pritiskom na gumb »V košarico«. V kolikor izdelek ni na zalogi v danem trenutku oz. ni dobavljiv, v tem primeru izdelka ni možno dati v košarico.

Ko je uporabnik želene izdelke dal v košarico, ima možnost na strani »Nakupovalna košarica – povzetek nakupa« preveriti in popraviti morebitne napake, preden nadaljuje na zaključek nakupa (več o tem v poglavju »OPIS TEHNIČNIH SREDSTEV ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA«).

Ko na tej strani pritisnete gumb »Nadaljuj na zaključek nakupa«, vas usmeri na stran, kjer morate izpolnit naslov za dostavo, način dostave, podatke o plačilu.

V levem stolpcu je potrebno izpolnit podatke kot so naslov za dostavo, e-mail in telefonska številka.

V desnem stolpcu je treba izbrat »Način dostave«. Izbirate med
- Preko dostavne službe (GLS) – v tem primeru nastanejo dodatni stroški dostave, ki so razvidni na isti strani spodaj v poglavju »Pregled naročila«.
- Osebni prevzem v skladišču HANT – v tem primeru kupec osebno prevzame izdelek na sedežu družbe na naslovu Noršinci 45/A, 9221 Martjanci.

Naslednji korak so »Podatki o plačilu«, kjer kupec izbere želen način plačila:
- Po povzetju – v tem primeru kupec kupnino plača direktno dostavljavcu ob dostavi izdelka na želen naslov
- Preko PayPala – v tem primeru ga po oddaji naročila sistem usmeri na ustrezno stran za plačilo preko PayPal sistema.
- Z gotovino pri osebnem prevzemu v skladišču HANT
- Po predračunu – v tem primeru kupec po oddaji naročila dobi avtomatsko potrditev naročila na email, katera vsebuje podatke potrebne za plačilo po predračunu na TRR podjetja.

V zadnjem koraku pred oddajo naročila ima kupec še enkrat možnost »Pregleda naročila«, da preveri, če so vsi podatki pravilni. V kolikor odkrije kake nepravilnosti, ima nad gumbom za oddajo naročila možnost da se vrne nazaj v košarico s pritiskom na "Uredite vašo košarico", in popravi kar želi popravit/dodat/odvzet.

Zadnji korak preden pritisne gumb »Oddaj naročilo« je, da mora obkljukat, da se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja. Brez tega naročilo ni možno oddati.

S pritiskom na gumb »Oddaj naročilo« se kupec strinja in zaveda, de je to oddaja naročila z obveznostjo plačila.
 

Opis tehničnih sredstev za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila (»Nakupovalna košarica – povzetek nakupa« na vrhu strani s košarico) na podlagi katerega lahko preveri vsebino nakupa, ki jih je oddal za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi z izborom funkcije »Izprazni nakupovalno košarico«, »Posodobi nakupovalno košarico. V primeru, da je bila navedena količina v košarici napačna, je to možno popraviti s klikom na znak "-" (odštej) ali znak »+« (prištej), dokler ne pridete do želene količine.

V kolikor kupec naročila ne želi oddati na tem mestu, lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila. Postopek zaključka nakupa se ne zaključi na tej isti strani, ampak na gumb »Nadaljuj na zaključek nakupa« nadaljuje postopek naročila na naslednjo stran, kjer tudi zaključi naročilo.

V naslednjem koraku ima kupec še enkrat možnost »Pregleda naročila«, da preveri, če so vsi podatki pravilni. V kolikor odkrije kake nepravilnosti, ima nad gumbom za oddajo naročila možnost da se vrne nazaj v košarico s pritiskom na "Uredite vašo košarico", in popravi kar želi popravit/dodat/odvzet.

Kupec lahko izvede naročilo, samo če se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja, sicer ne more zaključiti nakupnega postopka in naročila. Ko si kupec prebere Splošne pogoje poslovanja in se z njimi strinja (kar potrdi z izbrano kljukico Strinjam se s splošnimi pogoji poslovanja), šele takrat mu tehnično spletni sistem omogoči, da zaključi z nakupom.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@razprodajnicenter.si

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku na voljo tu.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Noršinci 45/A, 9221 Martjanci, ali ga pa osebno prinese na isti naslov.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Na izdelku nikakor ne smejo bit vidne nobene sledi uporabe (ali pa da je bil artikel že sestavljen in naknadno spet razstavljen - v primeru pohištva).

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov.. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe in od prejema vrnjenega blaga. Vračilo vplačil se izvede na TRR kupca.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Stroški za vračanje blaga, katerega ni mogoče vračati po pošti, bremenijo kupca. Vračilo takega blaga na željo kupca lahko uredi prodajalec preko pogodbenega partnerja dostavne službe. Predhodno ga bo obvestil o stroških takega vračila, in bo realiziran le v primeru, če se kupec z višino stroška strinja. V nasprotnem primeru lahko kupec vračilo blaga uredi v lastni režiji.

Plačilo

Uporabnik lahko izbira med sledečimi načini plačila (način plačila kupec izbere sam v postopku oddaje naročila):

- Po povzetju: plača naročeno blago ob dostavi neposredno dostavljavcu
- Po predračunu na TRR podjetja
- Preko PayPala
- Z gotovino pri osebnem revzemu naročenih artiklov v skladišču HANT razprodajni center 

Cene

Vse cene so prikazane v evrih in vsebujejo DDV.

Dobavni roki

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-7 delovnih. To velja za izdelke, kjer ne piše posebej, koliko je dobavni rok. Pri izdelkih kjer veljajo drugačni dobavni roki, so praviloma le-ti  posebej navedeni v opisu samega izdelka. V primeru izredenega daljšega dobavnega roka, kupca o novem dobavnem roku obvestilmo po elektronski pošti ali pa po telefonu (v primeru izdelkov v prihodu ali v primeru potrebe po specialnem prevozu zaradi teže ali dimenzije izdelkov itd.). Kupca o tem obvestimo najpozneje v roku 7 delovnih dni od oddanega naročila. V kolikor nov dobavni rok kupcu ne odgovarja, se naročilo stornira in se smatra za nično. Tudi v izrednih primerih, ko izdelka ni mogoče izdobavit (npr. nezmožnost izdobave s strani našega dobavitelja, ukinitev izdelka iz prodajnega programa dobavitelja itd.), kupca o tem obvestimo najpozneje v roku 7 delovnih dni od pretečenega skrajnega roka dobave. V tem primeru se naročilo stornira in se smatra za nično.

Dostava in s tem povezani stroški

Dostava je možna na vse naslove v Republiki Sloveniji in republiki Hrvaški. V ostale države dostava ni možna.

Dostava se vrši preko pogodbenega partnerja GLS d.o.o. , storitev »osebna klasična dostava na dom«.

V kolikor kupec izbere možnost, da želite dostavo izdelka na dom, se pojavijo dodatni stroški dostave. Višino tega stroška lahko preverite tako, da želen izdelek/ke date v košarico, in nadaljujete na zaključek nakupa. Na tem mestu vam sistem izračuna, kolikšna bi bila višina stroškov za dostavo (pod rubriko "pregled naročila"). Ta strošek torej lahko vidite, še preden dokončno potrdite naročilo oz. še preden izvedete nakup.

Stroški dostave:

Teža pošiljke

Plačilo po predračunu

v EUR

Plačilo po povzetju

 v EUR

do 500 g 2,56 3,30
nad 500 g do 2 kg  3,06 3,80
nad 2 kg do 5 kg  3,76 4,50
nad 5 kg do 10 kg  4,57 5,31
nad 10 kg do 15 kg  5,38 6,12
nad 15 kg do 20 kg  6,20 6,94
nad 20 kg do 25 kg  7,26 8,00
nad 25 kg do 30 kg  8,27 9,01
nad 30 kg do 40 kg  9,70 10,44
nad 40 kg do 50 kg  11,32 12,06
nad 50 kg 21,54 22,28

 

Garancija

Vsi izdelki v naši ponudbi imajo garancijsko dobo kot jih določa zakon, kar je 12 mesecev od datuma nakupa. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo je le ta vključena v opisu artikla. Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.

V primerih, ko je s prejetim izdelkom karkoli narobe v taki meri, da ga kupec želiti vrnit ali zamenjati, se ga lahko vrne na naš naslov. To velja samo za izdelke s stvarno napako: ko artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo, ali je poškodovano, ali ko se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema.

V primeru reklamacije za kupljen izdelek, kupec vrne izdelek na svoje stroške prodajalcu. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru reklamacije mora kupec prodajalcu predložiti račun (ali kopijo računa), na katerem je razvidno, da datum nakupa ni starejši od 12 mesecev.


Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

• artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

• je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Stroški, povezani z uporabo komunikacijskega sredstva

Uporabnik spletne strani v zvezi z uporabo te strani nima nikakršnih stroškov, povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva. HANT - Razprodajni center Slovenije ne zaračunava nobenih dodatnih stroškov, povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva 

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Embalaža

Nekateri izdelki niso pakirani v originalni embalaži, saj je le-ta bila poškodovana, zato ponudnik nadomesti z drugo nadomestno embalažo, ki izdelek ustrezno zaščiti. Pri teh izdelkih je prav "na račun" poškodovane originalne embalaže je kupec imel možnost izdelek kupiti po močno znižani ceni. V teh primerih ima sam izdelek kljub nadomestni embalaži popolnoma enake lastnosti kot jih je imel v originalni embalaži. 

Varovanje osebnih podatkov

HANT - Razprodajni center Slovenije se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

HANT - Razprodajni center Slovenije za nedoločen čas hrani naslednje podatke kupcev HANT - Razprodajni center Slovenije: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum nakupov in arhiv komunikacije z HANT - Razprodajni center Slovenije. Po izpolnitvi naročila se hranijo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

HANT - Razprodajni center Slovenije navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Vsi podatki so zaupni in se uporabljajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001) . Vsi podatki so namenjeni izključno za notranjo uporabo za potrebe HANT - Razprodajni center Slovenije in ne bodo posredovani tretjim osebam, razen v izjemnih primerih, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali pred drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov HANT - Razprodajni center Slovenije.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Besedilo pogodbe posameznega kupca (naročila) je posredovano kupcu po potrditvi naročila (podatki ki so bili oddani pri samem naročilu) in ob izpolnitvi naročila (račun).

Naročilo oz. pogodba, ki jo skleneta Ponudnik in uporabnik/kupec je trajno shranjena v elektronski in pisni obliki pri HANT - Razprodajni center Slovenije ter na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku omenjenega podjetja.

Besedilo pogodbe, ki je shranjeno pri podjetju, je vedno dostopno tudi potrošniku, do katerega lahko dostopi s kontaktiranjem podjetja pisno po emailu.

 

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  1. jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  2. pošiljatelj mora biti jasno razviden
  3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni siva_b udeležbe v njih.
  4. željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

 

Pritožbe in spori

HANT - Razprodajni center Slovenije spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. HANT - Razprodajni center Slovenije se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru pritožb se kupec s prodajalcem HANT - Razprodajni center Slovenije lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 059 148 299 ali po elektronski pošti na info@razprodajnicenter.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@razprodajnicenter.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
V skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15) obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletno platformo Evropske komisije za spletno reševanje sporov najdete na naslednji povezavi: http://ec.europa.eu/odr«.

 

POLNI PODATKI IMETNIKA SPLETNE TRGOVINE:

HANT, Helena Maurič s.p.
Noršinic 45/A
9221 Martjanci

Matična št. 7908578000

Smo vpisani v Poslovni register Slovenije AJPES, pod št. 0234-81-20150902-000650. Smo zavezani za plačilo DDV (št. SI73528064, DU Murska Sobota).